Masz wrażenie, że wszystko już było autoprezentacja, negocjacje, zarządzanie zespołem... My też! I dlatego jako praktycy i uczestnicy szkoleń chcemy czegoś więcej.
Stawiamy na:
- kadrę - ludzie, którzy są znani nie tylko z okładek książek ale przede wszystkim ze świetnych szkoleń i warsztatów
- merytoryczną treść szkoleń, która oprócz odpowiedzi na pytanie „Po co?” odpowie na pytanie „Jak?”
- inspirującą formę: warsztaty, gry, ćwiczenia
Stanowcze NIE mówimy:
- rewolucyjnym, cudownym metodom, które mają sprawić, że będziesz specem po trzech dniach
- obcobrzmiącym nazwom – będące najczęściej zwykłym chwytem marketingowym
- materiałom tworzonym w myśl zasady „sztuka dla sztuki”
Nasz zespół tworzą praktycy z kilkunastoletnim stażem w roli trenerów, wykładowców, menadżerów średniego i wyższego szczebla. Nasza praca jest naszą pasją. Szanując tradycje lubimy sięgać po nowe, aby tworzyć nowe standardy.
100 lat temu podstawą pracy dobrego krawca było „szycie na miarę” – ta zasada jest niezmienna. To właśnie nasza różnorodność jest tym co mamy do zaoferowania.
Nie składamy obietnic bez pokrycia. Nie gwarantujemy, że po jednym spotkaniu, szkoleniu, warsztacie będziesz super negocjatorem, pozbędziesz się problemów z dziećmi, szefem i, że można wszystko: ale uważamy, że można dużo, bardzo, bardzo dużo.
Szkolenia zamknięte dla firm realizowane na konkretne zamówienia firm.
Szkolenia otwarte.
Coaching
Coach pracuje z klientem nad obszarami dotyczącymi biznesu, rozwoju kariery, finansów, zdrowia i relacji z innymi ludźmi. Dzięki coachingowi klienci ustalają konkretniejsze cele, optymalizują swoje działania, podejmują trafniejsze decyzje i pełniej korzystają ze swojego potencjału. Termin „coaching” budzi wiele kontrowersji. Niektórzy pracownicy twierdzą, iż są „czołgowani” i czują dużą presję na osiąganie zawyżonych celów przełożonych.
Reasumując, coaching:
- wzmacnia indywidualne wyniki pracy
- poprawia obsługę klientów
- poprawia relacje między menedżerami a pracownikami
- zwiększa samoświadomość i równowagę
- ułatwia zarządzanie emocjami
- kreuje konstruktywną kulturę pracy
- zmniejsza fluktuację kadr
- zwiększa poczucie odpowiedzialności za własne życie i podejmowane decyzje
- może mieć miejsce w zakładzie pracy, jak poza nim
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej